[Talk-cz] nefunkční odkaz pro editaci v JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Leden 31 10:50:51 UTC 2017

Ještě doplňuji
u jiných rozcestníků, kde se mi tebou odkazovaná bublina objeví, se mi po
stisku tlačítka JOSM/Merkator JOSM otevře.

Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 31. 1. 2017 11:35:07
Předmět: Re: [Talk-cz] nefunkční odkaz pro editaci v JOSM

"Ahoj,
jednak tohle asi nemá moc společného s Leaflet, takže jsem si dovolil změnit
předmět a druhak jsem nepochopil co přesně děláš.

Otevřeš si tuto bublinu a tam klikneš na "OSM.org" - kde ti pak nefunguje
tlačítko "Upravit ... v JOSM"?
To tlačítko "JOSM/Merkaartor" jsi zkoušel? To by totiž mělo dělat totéž.

Marián

---------- Původní e-mail ----------