[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Červenec 7 18:00:58 UTC 2017

Upravím to jako access=private, to by mělo stačit, ne? Mazat existující
cestu, protože se majiteli nelíbí zmínka o její existenci, už mi přijde
moc. (Teda pokud to najdu - není to výřez z Mapy.cz?)

Zdar,
HPM

Dne 7. 7. 2017 19:54 napsal uživatel "Pavel Zbytovský" <zbytovsky na gmail.com
>:

Dobrý den,

přeposílám zprávu do konference OpenStreetMap, nemám teď možnost se tomu
věnovat.

Můžete prosím někdo panu Karlovi odpovědět?

Díky
PZ.

---------- Forwarded message ---------
From: Ivo Karel <karel.ivo na gmail.com>
Date: Tue, Jul 4, 2017 at 8:31 PM
Subject: úprava mapy
To: <zbytovsky na gmail.com>

Dobrý den,
obracím se na vás s žádostí o úpravu mapy. Ve vašich mapových podkladech je
uvedena cesta přes náš pozemek, pohyb osob zde ale není vítán a tak by jsme
byli rádi aby uvedená cesta byla vymazána. Nejedná se o žádnou veřejnou
cestu ani komunikaci, ale jen soukromou cestu v rámci naší nemovitosti.
Pozemek je označen cedulemi PRIVAT - soukromý pozemek. Do žádné mapy jsme
jí nikdy nevložili a tak by jsme byli rádi aby zmizela z vašich podkladů a
zbytečně k nám nezaváděla nezvané návštěvníky kteří jsou nakonec se zlou
vykázáni. Doufám že mi rozumíte. Nevím jakým způsobem chcete označit
lokalitu o kterou mi jde, ale zasílám vám výřez mapy na které jsou červeně
uvedené cesty které si nepřejeme aby byly uvedeny ve veřejných mapách.
Pokud potřebujete lokalitu lépe upřesnit tak se ozvěte.
Děkuji za nápravu a informaci o jejím provedení.
s pozdravem Ivo Karel