[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Červenec 7 19:50:09 UTC 2017

Dne 7.7.2017 v 20:26 Lukáš Gebauer napsal(a):

> Je to na sever od Šluknova, při silnici k hranicím. Z mapy.cz to neni,
> na Googlu taky ne, je to jen v OSM.
>
> Konfrontace s katastralkou rika, ze ty pozemky, vcetne lesa, patri
> skutecne Karlům.
>
> Konfrontace s ortomapou zase rika, ze ta pesina pres les je nejaka
> divna. Z casti je tam cesta, ale konci u nejake boudy u druheho konce
> rybnika. Dal podle mne nepokracuje. Takze kdyz se smaze ta pesina pres
> les, tak zadnou skodu asi nenadelame.

Ale zase to vypadá, že z druhé strany hranice tam nějaké pěšiny vedou.
Možná bych zkusil kontaktovat toho, kdo to zakreslil. Není to zkratka k
té restauraci?

> Oproti tomu ten mostek a cesticka kolem sadek tam asi opravdu je, to
> bych nemazal, jen oznacil privatnost. Ten barak u sadek je restaurace,
> a od nej dal je zavora s cervenou ceduli.

Tu závoru v mapě nevidím. Ani tu restauraci. A zdá se, že kolem sádek je
plot. Ten by taky bylo vhodné zakreslit. To ale bez průzkumu v terénu
asi nelze.

> Nabizi se pravni otazka, na kterou sam nevim odpoved. Je mozne mapovat
> topograficke prvky na privatnim pozemku, kdyz si to jejich majitel
> nepreje?

Nabízí se otázka, jak chceš zajistit, aby všichni mappeři věděli, že si
to majitel nepřeje zakreslit. Příště se třeba zase ozve nějaký zákazník
restaurace, že mu v mapě chybí jeho oblíbená pěšina.