[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Sobota Červenec 8 14:35:45 UTC 2017

Něco podobného jsem řešil před rokem v obci Hanov na Písecku.
Tam si místní sedlák, nebo mlynář, oplotil a bránou uzavřel část místní komunikace, jedinou možnou příjezdovou a průchozí cestu. Navíc tudy vedla žlutá trasa KČT a značená cyklostezka.
Spor došel až k soudu, kde soud rozhodl že cesta musí zůstat průjezdná. Snad tomu tak opravdu je, kdyby tam měl někdo cestu, může to ověřit.
Já tam ztratil dobře hodinu hledáním obchozí trasy po polorozpadlé lávce ze dvou traverz.

M.