[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Sobota Červenec 8 17:59:23 UTC 2017

Ahoj,

pozor, § 63 odst. 2 zákona č. 114/1992 Sb. se týká pouze vyjmenovaných
případů a pokud ten pozemek vlastní fyzická osoba (nikoliv právnická),
tak tento odstavec nelze užít. A řešit, zda má mít pozemek oplocen či
nikoliv je podružné - to je věc majitele a katastru.

V zásadě jsem proto nechat korektně zmapováno - neboť to paradoxně
přinese majiteli větší užitek (ta informace, že cesta není veřejná se
dostane lépe i k těm keškařům).
A vyžadovat, aby to z mapy zmizelo je asi tak reálné, jako dožadovat se
po tvůrci filmu, aby vystřihl scénu se zámky lásky na mostě, protože
lidi se tím insiprují a ničí jiné mosty...

Odpověděl bych ve smyslu:
Informaci o privátním přístupu k cestě jsme do mapy zanesli. Samotný
výmaz cesty považujeme za kontraproduktivní - je otázkou času, než ji
znovu někdo zanese do mapy a třeba bez této informace. Dále se nám
podařilo zjistit, že zvýšená frekvence pohybu osob po této cestě není
ani tak dána faktem, že je v mapě, jako tím, že se jistý okruh osob
domnívá, že v daném místě jsou cílové souřadnice skrýše (geocache). To
je věc, která je zcela mimo naši působnost.