[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Červenec 8 18:10:14 UTC 2017

Dne 8.7.2017 v 11:16 jzvc napsal(a):

> Cus,
>
> tuhle je to docela slusne rozebrano
> http://frankbold.org/poradna/kategorie/ochrana-prirody-a-krajiny-ochrana-lesa-a-pudy/rada/volny-pristup-do-krajiny-a-vere

No když tam vidím:
/
Veřejně přístupné účelové komunikace, stezky a pěšiny mimo zastavěné
území není dovoleno zřizovat nebo rušit bez souhlasu příslušného orgánu
ochrany přírody. Obce vedou přehled o veřejně přístupných účelových
komunikacích, stezkách a pěšinách v obvodu své územní působnosti.

/tak mi z toho vyplývá, že se v lese nesmí vyšlapat stezka bez toho, aby
to povolil příslušný orgán ochrany přírody. Tak trochu mi tam chybí
definice pěšiny. Protože pěšiny si klidně vyšlapou i srnky a nikoho se
neptají.