[Talk-cz] Fwd: úprava mapy

Karel Volný kavol na seznam.cz
Sobota Červenec 8 22:19:31 UTC 2017

čus,

> Tohle bych panovi nesdeloval... nechceme prece aby tu cache znicil?

+1 ... spíše by bylo přínosnější vysvětlit cacherům, že tam fakt mají chodit z
německé strany

rovněž tak, jak již bylo řečeno, bych nerozmazával, že mapu může editovat víc
lidí

prostě asertivně sdělit, že mapa reflektuje reálný stav, a že jsme mu
ponecháním cesty a označením za soukromou naopak prospěli, neboť z ortofoto/v
terénu kdokoliv vidí, že tam cesta reálně je, ale my přidáváme informaci, že
nemá být veřejností používána

mimochodem, coby pamětníkovi dřívějších diskusí mi přijde vtipné, jak opatrně
se k tomu nyní přistupuje, zatímco když jsem před lety zpochybňoval, zda je
dobrý nápad mít v mapě vyšlapanou stezku přes pole, která s každým jeho oráním
mizí, a byly tam nějaké pokusy stavět tam policejní hlídky a otravovat lidi s
náhradou za ničení majetku (úrody), tak jsem byl česky řečeno vyfakován ...

K.

p.s. nějak nechápu tu reálnou situaci ... prostě zpevněná cesta od hospody
kolem sádek a do lesa k nějaký boudě, a pak lesní cesta/pěšina, která navazuje
na cestu na německý straně kolem nějakýho památničku, nic extra zajímavýho,
nic co by se podobně nekonalo na tisíci jinejch místech v republice, není to
obora kde by se rušila zvěř, nešlape se tam úroda jako ve výše zmíněném
případě, atd., co tady doprčic tak strašně vadí na tom, že tam občas někdo
trajdá? - zejména pokud jde o pěšinu, po který si hosti z německý strany můžou
nejkratšejc dojít na pivo a tedy podpořit živnost pana majitele? hospoda na
mýtince, nechce, aby mu tam chodili lidi?