[Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Pondělí Červenec 10 13:32:18 UTC 2017

Diskuse kolem pěšiny přes něčí pozemek a včerejší výlet mne inspiroval.

Mohl by někdo dokreslit pěšinu kolem Dlouhé stoky

https://cs.wikipedia.org/wiki/Dlouhá_stoka

Pěšina vede po hrázi tedy po proudu toku vpravo po celé délce Dlouhé stoky.
Je to pěšina pro pěší a soižila k údržbě dlouhé stoky a je tam již od
počátku.

V OSM je pěšina podél Dlouhé stoky místy zakreslená (dvěma různými způsoby)
a někde není vůbec.

Ještě mne napadlo zda-li by neměla být Dlouhá stoka zakreslená jako umělé
vodní dílo a ne jako potok.

Nejsem takový odporník na OSM abych to dovedl zakreslit sám.

fotky a mapa

http://empepa.net/2011/04/09/stripky-ze-slavkovskeho-lesa-neobycejne-vodni-dilo-2/

Díky Michal