[Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Středa Červenec 12 07:00:33 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 7. 2017 14:51:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 7. 2017 14:42:01
"

pokud se týká popisu změn tak nevím jak to mám zajistit, aby se mi popis
změn neopoždoval o jednu změnu - vypozoroval jsem zatím, že to josm dělá v
případě, kdy si sadu změn otevřu z openstreetmap.org
(http://openstreetmap.org), případně z openstreetmap.cz
(http://openstreetmap.cz).

Pokud si však sadu změn v josm otevřu přes taskman, tak se pojmenuje
správně.

Nevím proč se josm takto rozdílně v těchto případech chová.

"

Tak já třeba toto nedělám. Vždy otevřu JOSM, tam se mi otevře mapa, došoupám
se na místo, kde chci editovat a natáhnu data. Dálkové ovládání používám
minimálně a nevím o tom, že by se mi sady změn nějak špatně pojmenovávaly.
"
tak další poznatky - potvrzuji, že při stažení dat přímo z josm se sada
pojmenuje správně

"

Můžeš zkusit zazálohovat aktuální profil a vytvořit si nový. Možná je nějaký
problém s konfigurací."
jak mám profil zálohovat a vytvořit nový

"