[Talk-cz] Stari lesa

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Červenec 12 09:11:14 UTC 2017

Jmenuje se to UHUL (ustav pro hospodarskou upravu lesa) a není to "mapa
stáří lesa", ale "lesní hospodářský plán" nebo "lesní hospodářská osnova"
(podle velikosti). obnovuje se to každých 10 let.

udržovat něco takového v rámci OSM mi přijde neefektivní - každých 10 let
je to na celém území jinak, lesy se kácí, sází se nové, kdo by to udržoval?
a jak jsou staré "pralesy" typu žofín, boubín?

myslím, že podstatná inforamce je PUPFL - pozemky určené k plnění funkcí
lesa (česky: "les")

takový údaj  se taky považuje za "obchodní tajemství" - 1/3 území
obhospodařují LČR, což je státní podnik a pod 106kou by se to z nich snad
mohlo dostat, ale zbytek jsou soukromé lesy a asi to ven nebudou chtít
dávat.

ale jak jsem psal: přijde mi to zbytečné a neudržovatelné

just my $0.02