[Talk-cz] openflightmap was Re: Dálnice v OSM versus OFM

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Červenec 20 11:32:26 UTC 2017

Ahoj!

> dobrý den,
> starám se v CZ o projekt Open Flight Maps viz
> https://openflightmaps.org/live/
>
> budeme brzy uvádět i mapu pro CZ. Při kontrole leteckých map mne zaujalo že
> některé dálnice vidím v OFM jako silnice. například D5 je vidět OK a bývalá
> R6 (silnice pro motorová vozidla) nyní taká dálnice tedy D6 je jako silnice
> 1 třídy.

Da se ta mapa nekde prohlidnout? https://openflightmaps.org/live/ mi
da textovy popis, ne obrazky.

Litam na simulatoru (flightgear), a bezne pouzivam foxtrotgps s osm na
navigaci, ale celkem rad bych tam neco co vypada jako letecka
mapa... (Protoze na zakladni osm nejsou uplne videt vysky, coz je
maaalinko problem).

Klidne muzu pomoct s "beta testovanim" cz nebo tak neco ;-).
									Pavel