[Talk-cz] openflightmap was Re: Dálnice v OSM versus OFM

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Červenec 20 15:34:53 UTC 2017

On 07/20/17 14:33, Michal Poupa wrote:
> Ano dá se podívat. českou republiku ještě nechci pouště ven ale na německé mapě
> ED3 - Nürnberg je vidět až po prahu ke stažení zd:
>

> https://openflightmaps.org/live/ed-germany/?airac=1708&language=local
>
> je třeba jít do sekce
>
> DOWNLOADS a pak  Aeronautical Charts
>
> get OFM livecharts right here (PDF Format)
>
> Please find 1:500k scale enroute charts for germany
>
> a je to mapa ED3Area Nuremberg

Hmmm...screenshot z JOSM, pro srovnání jsem vzal tu D5 z TANGO
(křižovatka Třebonice, vykreslena v basemap jako dálnice) a porovnal s
D6 okolo LKPR (Jeneč, vykreslena jako I). Tagovaný stejně, s jedinou
výjimkou: D5 je toll=yes, D6 toll=no. Že by? Vykreslení D0 a
Štěrboholské radiály jako I. by tomu naznačovalo, obojí je pro osobní
vozidla bez poplatku.
http://i.piskvor.org/osm/Screenshot_20170720_172320.png

Zdar,
HPM