[Talk-cz] Note spam v Praze?

r00t r00t na r00t.cz
Pondělí Červenec 24 12:15:59 UTC 2017

Ahoj,

I kdyz lepsi zmapovani tech arealu je urcite dobry napad, takhle hromadne
pridavat note bez jakekoliv identifikace mi prijde bliz tomu spamu nez
necemu uzitecnemu. Pro automaticke upravy mapy a ruzne importy mame
pravidla, ale pro poznamky, ktere muze vytvaret kdokoliv ne. Nabizi
se srovnani s MAPS.ME, tam je ale v kazde poznamce jasne kdo ji vytvoril
a (teoreticky) mozne kontaktovat dotycneho cloveka.

Stahnul jsem si vsechny note z celych Cech a vypada to ze nikde mimo Prahu se
tohle nevyskytuje. Z timestampu je videt ze to asi ani nebyl skript, spis to
nekdo naklikal, tech 40 poznamek mu trvalo asi 15 minut:
2017-07-21T06:35:52+02
2017-07-21T06:37:16+02
2017-07-21T06:50:03+02
2017-07-21T06:50:10+02
A vypada to na nekoho mistniho, protoze timezone je +2 (a ta anglictina v
poznamce taky nic moc...)

Nekde ma mapovani arealu urcite smysl, napr. v Hornich Pocernicich to jsou ruzne
sklady samostatnych firem. Ale casto jde o oploceny areal s vratnici, kde je
maximalne mozne nekde u vchodu opsat nazvy firem. Komu ktera budova nebo cast
arealu patri nebo kde tam presne sidli se ale nezjisti.