[Talk-cz] LinuxDays a OpenAlt 2017 (SotM)

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Středa Červen 7 23:17:07 UTC 2017

Na qpivu jsem slíbil shrnout dosavadní vývoj příprav OA17

  * proběhla první schůzka týmu a v pondělí *2017-06-12* od 19:00 na
    FITu Božetěchova 2 bude další hlavně o
      o smyslu, cílovce a celkové dramaturgii
  * prostory jsou rezervovány
  * máme záštitu primátora <http://primator.brno.cz/>
  * informace o konání vypuštěna do světa
    <https://www.root.cz/zpravicky/konference-openalt-probehne-4-a-5-listopadu/>
    = hledáme přednášející a partnery (letáček
    <https://openalt.cz/2017/data/letak.pdf>), sbíráme tipy, propagujeme
    (zde máme veliké rezervy)
  * do příprav letoška se zapojují
      o base48 | https://base48.cz/
      o komunita alternativ ve vzdělávání | Veronika (toho času Londýn)
      o komunita OSM | https://openstreetmap.cz/komunita
      o Open Access.cz | http://openaccess.cz/
      o Open Content, z. s. |
        https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?&ico=06041078
      o OpenAlt | https://cs.wikipedia.org/wiki/OpenAlt
      o OSGeo.cz | http://osgeo.cz/
      o ?? SU FIT | http://www.su.fit.vutbr.cz/
      o vpsFree | https://vpsfree.cz/
  * wikipedisté trochu posílí své zastoupení

Víc mě nenapadá   ;?