[Talk-cz] LinuxDays a OpenAlt 2017 (SotM)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červen 8 08:47:30 UTC 2017

Jak bude organizován ten OSM panel? Přednášku mám přihlásit standardně, nebo
si to budeme organizovat separátně?

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ladislav Nesnera <nesnera na email.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 8. 6. 2017 1:19:22
Předmět: Re: [Talk-cz] LinuxDays a OpenAlt 2017 (SotM)
"
Na qpivu jsem slíbil shrnout dosavadní vývoj příprav OA17

   * proběhla první schůzka týmu a v pondělí 2017-06-12 od 19:00 na FITu
   Božetěchova 2 bude další hlavně o

      * smyslu, cílovce a celkové dramaturgii

   * prostory jsou rezervovány
   * máme záštitu primátora(http://primator.brno.cz/)
   * informace o konání vypuštěna do světa
   (https://www.root.cz/zpravicky/konference-openalt-probehne-4-a-5-listopadu/)
   = hledáme přednášející a partnery (letáček
   (https://openalt.cz/2017/data/letak.pdf)), sbíráme tipy, propagujeme (zde
   máme veliké rezervy)
   * do příprav letoška se zapojují

      * base48 | https://base48.cz/(https://base48.cz/)
      * komunita alternativ ve vzdělávání | Veronika (toho času Londýn)
      * komunita OSM | https://openstreetmap.cz/komunita
      (https://openstreetmap.cz/komunita)
      * Open Access.cz | http://openaccess.cz/(http://openaccess.cz/)
      * Open Content, z. s. | https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?&
      ico=06041078
      (https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?&ico=06041078)
      * OpenAlt | https://cs.wikipedia.org/wiki/OpenAlt
      (https://cs.wikipedia.org/wiki/OpenAlt)
      * OSGeo.cz | http://osgeo.cz/(http://osgeo.cz/)
      * ?? SU FIT | http://www.su.fit.vutbr.cz/(http://www.su.fit.vutbr.cz/)
      * vpsFree | https://vpsfree.cz/(https://vpsfree.cz/)

   * wikipedisté trochu posílí své zastoupení

Víc mě nenapadá   ;?