[Talk-cz] Vizuální editor relací

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červen 8 11:39:19 UTC 2017

S Láďou jsme probírali různé možnosti jak lépe a komfortněji editovat
relace. Říkal, že mu to mám sepsat do issue, že to implementuje do
Merkaartoru. Tak tady to má :-D

https://github.com/openstreetmap/merkaartor/issues/137

Hlavní nápad je práce s relací ve stylu routování - vybere se počáteční a
koncový bod, nějaké průjezdné body a dle typu trasy (pěší, cyklo, hromadná
doprava)
by se pak navrhlo vedení relace. Uživatel by pak mohl jednoduše přetahovat
trasu na jiné segmenty.  Po potvrzení by došlo k automatickému rozdělení
cest a uložení relace.

Na editaci by pak mohly být třeba nástroje typu "guma" na odstranění
segmentu z relace a "tužka" na přidání do relace. Chtělo by to dále
rozvinout a třeba se něco povede. Nějaký pořádný editor na relace (route,
public_transport) by se hodil.

Strašně by se mi líbilo mít to v JOSM, ale je to něco úplně jiného než
Tracer a netroufám si na to.