[Talk-cz] LinuxDays a OpenAlt 2017 (SotM)

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Červen 12 09:15:14 UTC 2017

Diky, zalozil jsem rovnou stranku na wiki, at je to nekde prehledne dohromady:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:SotM2017

Piste ale prosim primarne sem, zde to uvidi mnohem vic lidi a muze na
to reagovat.

Bye