[Talk-cz] Tramvajové koleje mimo linie uliční sítě

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Úterý Červen 27 08:40:47 UTC 2017

Když jsem toto diskutoval před 2 roky s Mar4s, při překreslování
tramvajových tratí vedených jako součást ulice do zvláštních way, tak jsme
došli k závěru, že:

a) odtržení tramvajové tratě jedoucí v rámci ulice od uličního modelu OSM
je skutečnost, aby se mohly pouštět vláčky přímo nad daty OSM.
b) informace o přítomnosti tramvaje v rámci highway lze stručně doplnit
pomocí např. "lane:tram=2", což ale nikdy neproběhlo :(
c) Při křížení highway s dvoukolejnou tratí vznikají prapodivné situace,
které lze asi řešit jen "se s tim smiř". Tedy nebude to dokonalé, ale model
skutečnosti nemá být dokonalý, ale tak omezeně složitý a komplexní, aby
plnil svůj účel.

ha
hanoj