[Talk-cz] Znovu poštovní schránky - data České pošty / data magistrátu Brno

majka majka.zem+talk at gmail.com
Wed Mar 1 15:52:56 UTC 2017

Koho zajímá, Česká pošta opět aktualizovala soubory. Zrovna prohlížím
rozdíly. Brno je v pohodě, našla jsem zatím snad jedinou změnu, až na
případné úpravy času výběru schránek do formátu HH:MM tam, kde měli jen
H:MM.

Ovšem jinde je to radost a vzhledem k neexistenci id na zabití. V části
doplnili souřadnice, takže na jednu stranu dobře, ale samozřejmě to přidělá
práci v dohledání. Někde jen ty souřadnice upřesnili, což je ta lepší
varianta. Ovšem narazila jsem i na několik změn výběru schránek.

Ještě upravím ty soubory tak, aby se mi to lépe seřadilo a v případě zájmu
pak někam hodím ty rozdíly.

A vzhledem k tomu, že aktualizace jsou každý měsíc, mám pravděpodobně
nadlouho vystaráno :)

Majka