[Talk-cz] nefunguje tracer LPIS v JOSM 11

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 1 17:20:01 UTC 2017

Dne 1.3.2017 v 17:52 jzvc napsal(a):

> Cus, v tom pripade tu verzi asi zvedni, protoze sem to schvalne
> testnul taky, a presto ze se tvari ze mam aktualni, tak netrasuje
> (RUIAN taky ne, ale zadnou chybu nehlasil) a po vynucenym stazeni zacal.

Trochu jsem se v tom pošťoural a nově se pro Testing bere verze z gitu.
Normálně se totiž bere ze svn a tam nebyla žádná změna. Takže JOSM viděl
stále stejnou verzi a proto nic neaktualizoval. Na to, že se obsah
změnil nebere ohled.

Tak teď už to snad bude OK.