[Talk-cz] Znovu poštovní schránky - data České pošty / data magistrátu Brno

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 1 22:25:12 UTC 2017

Dne 1.3.2017 v 16:52 majka napsal(a):
> Koho zajímá, Česká pošta opět aktualizovala soubory. Zrovna prohlížím
> rozdíly. Brno je v pohodě, našla jsem zatím snad jedinou změnu, až na
> případné úpravy času výběru schránek do formátu HH:MM tam, kde měli
> jen H:MM.
>
> Ovšem jinde je to radost a vzhledem k neexistenci id na zabití. V
> části doplnili souřadnice, takže na jednu stranu dobře, ale samozřejmě
> to přidělá práci v dohledání. Někde jen ty souřadnice upřesnili, což
> je ta lepší varianta. Ovšem narazila jsem i na několik změn výběru
> schránek.

> [...]

Díky za info. Přegeneroval jsem soubory pro POI-import. Opravil jsem tag
operator= a snažím se tedy seskupovat výběry. Aktuálně mi tam ještě
chybí řazení, takže se sobota může objevit před pondělím. Na to ještě mrknu.

Právě to nahrávám na web. Ale bude to ještě chvíli trvat. FTP není moc
vhodné na přenos 10MB rozdělených do hromady malých souborů.