[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

Marián Kyral mkyral at email.cz
Tue Mar 7 06:23:56 UTC 2017

Ahoj,
postoupil jsem na další úroveň a přesunul nový přepínač vrstev do hlavní
větve. Takže nové url pro testování je http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/
index.html

Hlavní změna je přidání zjednodušeného (základního) režimu pro obyčejné
uživatele, který se zobrazí jako výchozí. Aby se nám nelekli ;-)
Na pokročilé zobrazení s dalšími vrstvami a skupinami je potřeba se přepnout
tlačítkem. Volba je pak následně uložena do cookies.

Pokud se neobjeví nějaká závažná chyba, tak bych to chtěl během týdne
nasadit na produkci.

Marián

---------- Původní e-mail ----------