[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Úterý Březen 7 09:18:50 UTC 2017

v praci Chrome:

Failed to load resource: net::ERR_CONNECTION_RESET (vickrat, zrejme pro kazdou dlazdici)

a pak:
URL se nedá načíst: Doména této adresy URL není součásti domén aplikací. Abyste mohli  tuto adresu URL načíst, přidejte všechny domény a subdomény v aplikaci do pole Domény aplikace  v nastavení aplikací.

Hlavne je vysledek stejny na IE/Chrome+win v praci i FF+lin doma (UPC)

J.