[Talk-cz] nezobrazující se fotografie rozcestníků

Milan Cerny milancer at centrum.cz
Tue Mar 7 13:58:51 UTC 2017

Všechny fotky jsou tady https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/?C=M;O=D
Odhaduji, že co není v seznamu není nikde, ale možná je to jinak. Teď je tam 10973 fotek, v datech 11467. Něco je asi promazáno a něco bude asi opravdu chybět.
Občas se stane, že jsou dva záznamy k jedné fotce, např. 7141, 7583 mají stejnou fotku. bylo to tuším kvůli nějakému problému s místem na serveru.

Milan