[Talk-cz] spolecna konference osgeo, wikimedia, osm

Jirka Sedláček frettie na gmail.com
Úterý Březen 7 15:29:15 UTC 2017

Jáchyme,
za mě klidně - jen se obávám, že dost možná nenajdeme stejné publikum.
Primárně asi z hlediska odbornosti - vaše osgeo a částečně i OSM témata
jsou podle mě poměrně výrazně odborný pro “běžné” wikipedisty a příznivce
Wikipedie.

Ale jinak jsem rozhodně pro, myslím, že v mnohém se prolínáme a rozhodně by
to mohlo fungovat na nějaké bázi.

J.

--
Jirka Sedláček

Dne 7. března 2017 v 11:05:06, Jáchym Čepický (jachym.cepicky na gmail.com)