[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Březen 7 15:41:18 UTC 2017

To přejmenování by bylo z hlediska přehlednosti pro méně zkušení asi vhodné,
ale současně by bylo vhodné zanechat někde zřetelně informaci o zdroji
(zřetelněji než podprahově písmem 6pt dole v rožku) už proto, že tak trochu
chceme, aby zůstala zcela zřejmá a pochopitelnbá pro každého návštěvníka ta
informace, že ty vrstvy prostě vznikají různými zpúsoby a různými autory s
tím, že společný mají "pouze" zdroj.

Tedy řešením je např. na desktopu dát info o zdroji (Open Cycle map) do
bubliny popup okna, ale totéž nyvyřešíme na mobilu... :o( Řešil bych to však
asi jen pro to základní zobrazení... pro pokročilé zobrazení bych to
ponechal tak jak je... mj. z důvodů uvedených výše...

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 3. 2017 11:44:41
Předmět: Re: [Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

"Á, už to vidím. Spinal a Pioneer se v základním režimu ocitly omylem.

To přejmenování zvážím.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jethro <xtompok na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 3. 2017 9:54:20
"

Zdar,

pokud to chceme pro běžné uživatele, pak "OpenStreetMap Mapnik", "Ortofoto
ČÚZK", "OpenCycleMap" ani Pioneer a Spinal nejsou dobré pojmy, nešlo by je
přepsat? Navrhuji: "Základní", "Letecká", "Cyklistická", "Metalová"?,
"Historizující".

MSF

Jethro