[Talk-cz] nahrávání fotek rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 10 22:31:07 UTC 2017

Dne 9.3.2017 v 14:47 Michal Grézl napsal(a):
> pokracuju pomalu, velmi pomalu.
>
> pridelat ty tagy neni problem,
>
> nicmene neznate nekoho co umi php, aby to udelal misto me:)?
>
> nahral sem to na github
> https://github.com/osmcz/api/blob/master/guidepost.php

Tak jsem se v tom trochu pohrabal. Ono tam v gitu toho chybí více.
javascripty, css, adresář uploads a v databázi rozcestníků chybí v
tabulce guidepost sloupec license ;-)

*) Nechtělo se mi upravovat i exifme.pl (taky není v gitu), tak jsem jej
nahradil čtením GPS souřadnic z exifu pomocí php funkce.
*) Nově to vkládají tagy ref a "rozcestnik" nebo "mapa" nebo "panorama"
nebo "infotabule" - dle toho, co je zatrženo. Možná by to chtělo i
přepínač "jiný".

Otestováno jen zběžně, zdá, se, že to funguje. Reklamace budu moct řešit
nejdříve v neděli ;-)