[Talk-cz] ele ve stopách - opravovat?

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Březen 13 13:36:03 UTC 2017

Dne 13.3.2017 v 10:06 Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> za me bych to asi opravoval na metry. At je v tom poradek.

Poradek v tom je, pokud je to na drahach, tak rozhodne neopravovat,
navic to obsahuje (melo by) apostrof, coz jednoznacne rika, ze to sou stopy.

Jinak koukam ze zrovna uvedenej pripad uz nekdo velice aktivne zmenil
... to tak maximalne povedek tomu, ze ten udaj je naprosto k prdu. Metry
se pro tenhle ucel nikde na svete nepouzivaj. Sem zvedav, kdy zacnete
prepisovat omezeni rychlosti v US protoze je v majlich.

Jediny co tim docilite je rozbiti mapy.