[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Březen 14 14:46:16 UTC 2017

Ahoj,

pro kontroly se (zatim) cyklo vubec neuzvazuji (myslim ty "silnicni"
zluto cerne cedule. Pro vrstvu fotek tezko rict, asi neni uplne podle
ceho to rozlisit, max. podle tagu ale ty jsou jen u nekterych fotek.

Kdyztak zkus bliz popsat co by jsi potreboval a uvidime jestli se s
tim da neco delat a je cas a sila :-)

Bye