[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Březen 15 14:05:30 UTC 2017

Dne 14. března 2017 18:42 Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz> napsal(a):
> Při tomto zobrazení se nerozliší cyklorozcestníky s osm tagem bicykle:yes od
> pěších rozcestníků s osm tagem hiking:yes
> příklad
> cyklorozcestník: osm id 2995041851
> pěší: osm id 2995962653

AFAIK tohle odpovida atgum v OSM - ty ale vrstva vykreslujici fotky
nema - nevi k jakemu uzlu fotka patri. Nejake tagy jsou u fotek - ty
jsou dostupne, ale kdyz je nikdo nevyplni (jako ze to rozhodne neni
pravidlo, ze by fotky byly (spravne) otagovany), tak smula.

> ve vrstvě fotek jsou tyto rozcestníky označeny rovněž stejnou ikonkou
>
> dále jsem si ve vrstvě fotek všiml, že fotky map jsou označeny stejnou
> ikonkou jako fotky rozcestníků - bylo by vhodné zavést buď novou ikonku nebo
> je značit stejnou ikonkou jako informační tabule
> příklad
> fotka mapy s id 11521

poslal jsem navrh ikony pro mapu, zkusim jeste udelat navrh ikony pro
cyklo, pak se teoreticky muze reagovat na tag 'cyklo' i kdyz ten
znamena nekolik ruznych veci najednou tak v tom bude trochu hokej...

Bye