[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 15 22:01:56 UTC 2017

Může být takhle?

http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html#map=19/50.04521/15.77442&
layers=dG

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 3. 2017 18:44:18
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků
"

no jde mi o to, že při přípravě před výjezdem jsem použil openstreetmap se
zapnutými vrstvami foto rozcestníků, chybné rozcestníky.

Při tomto zobrazení se nerozliší cyklorozcestníky s osm tagem bicykle:yes od
pěších rozcestníků s osm tagem hiking:yes

příklad

cyklorozcestník: osm id 2995041851

pěší: osm id 2995962653

ve vrstvě fotek jsou tyto rozcestníky označeny rovněž stejnou ikonkou

dále jsem si ve vrstvě fotek všiml, že fotky map jsou označeny stejnou
ikonkou jako fotky rozcestníků - bylo by vhodné zavést buď novou ikonku nebo
je značit stejnou ikonkou jako informační tabule

příklad

fotka mapy s id 11521

Dne 14. března 2017 15:46 Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com