[Talk-cz] OsmAnd - prosim o radu

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Březen 16 04:34:32 UTC 2017

Čau,

můj nový androidový telefon má konečně nějakou volnou úložnou kapacitu, tak
jsem chtěl zkusit si pohrát s OsmAnd.

Bohužel jsem jako úplnej zelenáč narazil hned na začátku na problém, který
nevím, jak vyřešit.

Stáhnul jsem si mapu Česka, tu větší, kde by měly být i jiné věci než ulice.

Bohužel vypadá děsivě, viz screenshot (snad do mailing listu projde).

Ulice jsou nazvaný směsicí ruských a německých jmen, jako by se o nás
přetahovaly dvě okupační armády najednou.

Navíc některé začínají a končí zničehonic. Nevíte, co s tím? Nějaké rady,
kde vzít mapy do OsmAnd, které by vypadaly

trochu k světu?

Předem díky za odpověď.

Dalibor