[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Březen 16 11:20:12 UTC 2017

Má vůbec smysl zobrazovat na mapě nečitelný nebo poškozený rozcestník?
Pokud to nemá žádnou informační hodnotu, tak mi to přijde zbytečné.
Zobrazil bych ho jak chybný rozcestník s něčím navíc, třeba vykřičníkem. Tím spadne do skupiny chybných a je šance, že ho někdo vyfotí kvalitněji.

Milan