[Talk-cz] Mapovaci prace pro studenty - kde by mohli pomoci?

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Neděle Březen 19 17:00:59 UTC 2017

Pokud si dobre pamatuji, tak spis venkov zamereny na obcanskou vybavenost apod. V podstate to byla zatim jen zminka na nejakem jednani, ktere nebylo vubec o OSM, ale hned jsem zbystril ze by se toho dalo vyuzit.

Ted mu chci napsat nejake obecne tipy co by se treba dalo (tak abych na nic duleziteho zakladniho nezapomel)... bude-li mit zajem lze upresnovat, prakticky ukazat, poskytnout navody apod.

PB

From: Marián Kyral
Sent: Sunday, March 19, 2017 5:46 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] Mapovaci prace pro studenty - kde by mohli pomoci?

Ahoj,
co přesně znamená ta věta: "posila sve studenty do terenu"? Je to město, venkov, hory nebo dle potřeby? A co tam primárně dělají?

Od toho se pak odvíjí s čím by mohli pomoct.

- gpx záznamy lesních cest a pěšin
- gpx záznamy turistických, cyklistických, lyžařských tras
- gpx záznamy naučných stezek včetně umístění informačních tabulí
- mapování a focení kulturních a přírodních památek (tedy i pro wikipedii), přidání tagů wikimedia_commons=*, image=*
- rozcestníky, poštovní schránky, benzínové pumpy
- další POI - památky, obchody, restaurace. Tam speciálně by se jim mohlo líbit zjišťování, jaká piva tam točí (pro beermap) ;-)
- kontrola a doplnění otevíracích dob
- …

Hlavně ať to nedopadne jako Prušánky :-D

Marián