[Talk-cz] osmap.cz - připravované změny

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Březen 25 07:18:02 UTC 2017

Ahoj,
mám další porci plánovaných novinek.

Původně jsem chtěl jen přidat přidat tlačítko pro režim na celou
obrazovku, ale narazil jsem na problém s postranními panely, které se
schovávaly pod mapu :-)

Takže jsem musel přejít na jinou implementaci (leaflet-sidebar [1]). Tím
pádem jsem musel upravit přepínač vrstev, aktivní vrstvu a vrstvu
rozcestníků. A když už jsem se vrtal v těch rozcestnících, tak jsem
trochu upravil dialog pro přesun fotky rozcestníku. Přijde mi to teď
lepší - viz obrázek.

K vyzkoušení na [2]. Zatím stále testuji, takže tam můžou být nějaké
chybky, ale vypadá to funkčně. Hlášení chyb je samozřejmě vítáno ;-)

Následovat bude nový dialog pro přidávání fotek rozcestníků, abychom se
zbavili schisofrenie s old.openstreetmap.cz

Marián

[1] https://github.com/Turbo87/leaflet-sidebar
[2] http://rawgit.com/osmcz/osmcz/fullscreen-mode/index.html