[Talk-cz] kontrola spárovanosti rozcestníků a fotografií nefunguje

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Březen 26 18:19:52 UTC 2017

Ahoj, to je znamy problem kdy nekdo pusti analyzu a pak zavre
zalozku/stranku. Mam nejakou predstavu, jak to prekopat ale zatim jsem se k
tomu nedostal. Pristi analyza to opravi, takze to asi neni uplne kriticke.

Bye