[Talk-cz] kontrola spárovanosti rozcestníků a fotografií nefunguje

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Středa Březen 29 16:26:12 UTC 2017

mám problém s rozcestníkem ref SY178a nalézajícím se u autobusové zastávky
v obci Korouhev
Při kontrole spárovanosti se fotka tohoto rozcestníku s ID 11713 spáruje s
rozcestníkem SY178 nalézajícím se asi 18 km mimo.
opravil jsem již dříve ref rozcestníku z SY178 na SY178a
oprava z fronty rozcestníků čekajících na přesun zmizela ale ref se
neopravil a zůstal na původní hodnote SY178

jak toto opravit

Pražák