[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 348

Jan Macura macurajan na gmail.com
Středa Březen 29 17:07:37 UTC 2017

> Data v KN sice jsou, ale leckdy se o jejich platnosti dá s úspěchem
> pochybovat - dráty procházející panelákem apod.

To se s úspěchem dá dost obecně o mapách KN.. :-)

> KM opravdu moc dobry zdroj neni, vedeni VN je v nem jenom nekde a zda se
> ze jde
> o starsi, neaktualizovana data. Casto v mistech nove vystavby bylo vedeni
> nahrazeno kabelem v zemi a sloupy zruseny, ale v KM stale je. Taky tam
> casto
> chybi ruzne male odbocky k transformatorum atd.

Pár vedení VVN jsem z katastrální mapy obkresloval a na problém jsem
nenarazil (kontrolováno zběžně v terénu, resp. podle ortofota). Dokázali
byste pánové odhadnout chybovost zanesení el. vedení v KM?

Nevím, jak poctivě pracuje s GISem ČEPS, ale nedělal bych si iluze, že ČEZ
má o svých kabelech nějaký zásadní přehled ;-)

H.