[Talk-cz] kontrola spárovanosti rozcestníků a fotografií nefunguje

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Březen 30 11:42:29 UTC 2017

Ahoj, driv to tak bylo ale v praxi mi prislo vhodnejsi vedet, jake
fotky v okoli jsou i kdyz to nejsou ty spravne. Jednak pro prehled a i
kvuli tomu, ze tagovani muze byt chybne, dost casto takto nejake tagy
u fotek opravuju. Pripadne je tam situace kde na miste rozcestniku
existuje fotka konce znacky = rozcestnik tam tedy asi neni, ale je
dobre tam tu fotku mit (nez to nekdo na miste proveri a priapdne uzel
z OSM smaze).

Co ty na to?