[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 348

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:14 UTC 2017

Moc iluze si nedělám, aspoň s E.ONem mám tu zkušenost, že jsem mnohokrát
zažádal o sítě a nadzemní vedení mi nesedělo na geodetické zaměření sloupů
(i o pár metrů).
u ČEZu mám zase v jedné vesnici případ, že ulicí prokazatelně vede nadzemní
elektrické vedení, ale ČEZ jej ve vyjádření nemá (a nádavkem tam nemá ani
kabel, který děli loni)

Takže nejspíš mají přehled, odkud kam jim to vede, ale s přesností asi jak
kde.

JAnD