[Talk-cz] dotaz na pyramidu v rybníku Svět

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Středa Květen 3 11:12:41 UTC 2017

Ahoj,

SRTM data obsahují spoustu artefaktů, nejhorší to je v oblastech kde jsou hory
pokryté ledovci, třeba v Alpách.

Nedávno jsem řešil vrstevnice pro OSMScout mapy, nejlepší volně dostupný zdroj
DEM dat co jsem našel je
http://viewfinderpanoramas.org/dem3.html , člověk co za tím stojí si dal práci
se strojovým čištěním a kombinací několika volně dostupných zdrojů...

Ale jak tak koukám na rybník Svět, tak i zde máme více překrývajících se
vrstevnic: 200m, 300m :-/

Lukáš