[Talk-cz] Schránky - aktualizace 05/17

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 4 16:56:22 UTC 2017

Ahoj,
aktualizoval jsem poštovní schránky v POI importeru. (Zatím jsem
nekoukal co se od března změnilo).

Při té příležitosti bych měl prosbu. Kdosi se mi nedávno ozval, že zná
někoho z české pošty, kdo má ty soubory na starost. Bohužel se mi nedaří
ten email dohledat, takže nevím, zda to šlo konferencí, nebo soukromě.

Pokud to tedy dotyčný čte, můžu poprosit, zda by nešlo zařídit přidání
nějakého jednoznačného identifikátoru schránky? Hodně by to pomohlo při
párování dat, jak už s OSM tak i s dohledanými schránkami, které v
datech nemají souřadnice. Současný stav je tak trochu na houby.

Díky,