[Talk-cz] Dotaz k relacím silnic

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Květen 5 09:06:11 UTC 2017

Zdravím.

Netuší někdo, zda je chyba, pokud relace silnice není kontinuální a
uprostřed kus jednoduše chybí?
Konkrétně se mi jedná o silnici I/3, relace 3267628. Relation analyzer
<http://ra.osmsurround.org/analyzeRelation?relationId=3267628&_noCache=on>
si stěžuje na to rozdělení, ale odpovídá to skutečnosti, uprostřed je
slavná jihočeská dálnice D3.

Případně nějaké nápady, jak to napravit? Výhledově rozdělit na dvě relace
pro severní a jižní část, pojmenovat stejně a obě samostatně přidat do
silniční sítě ČR?

A z jiného soudku - jak velké jsou případně problémy se superrelacemi (tedy
vyjmutí cest u části relace a nahrazením novou relací tvořenou touto částí
přidanou na jejím místě)? Co za komplikace lze čekat?

Pro vysvětlení - v noci jsem opravovala mimo jiné trasu E55 v Českých
Budějovicích. Je to tu vedeno tragicky, takže to byla práce na dlouhé lokty
a jednoznačně ještě ne definitivní, s úseky rozdělenými na
forward/backward. Ideálem by bylo kvůli těm změnám tenhle úsek vyjmout -
pravděpodobně v několika částech - a udržovat samostatně. Navíc se to z
části kryje s dalšími relacemi, takže jinak to znamená opakovat několikrát
a doufat, že to místo vylepšení někde nepo... nadobro.

Proto také zkouším analyzovat všechny možné dotčené relace a z toho vzešel
první dotaz.

Díky,

Majka