[Talk-cz] OSM notes v Androidu

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Úterý Květen 9 19:28:45 UTC 2017

On 9.5.2017 21:02, Miroslav Suchý wrote:
> Tak jsem dneska likvidoval nějaké poznámky v mapě. A našel jsem některé
> poznámky kolem kterých jsem nedávno několikrát prošel a mohl jsem je
> klidně v terénu ověřit kdybych tak o nich věděl...
> Tak jsem si říkal, že by bylo fajn mít aplikaci, která by mě v terénu
> ukazovala ty notes... No a po krátkém hledání jsem zjistil, že už taková
> aplikace existuje:
>
> https://play.google.com/store/apps/details?id=org.gittner.osmbugs

Já na tohle používám Vespucci:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.blau.android

Umí to hlásit, když se člověk přiblíží na nastavenou vzdálenost k nějaké
chybě (klasické map notes i chyby z osmose), ale zatím jsem to používal
jen tak, že jsem si stáhl chyby pro nějakou oblast a chodil od jedné
chyby k druhé. A je v tom i editor. Sice zákonitě neohrabaný, protože je
na telefonu, ale umí toho fakt dost.

--
Michal Fabík