[Talk-cz] Letecké snímky DigitalGlobe lze teď používat pro OSM

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Květen 10 11:25:23 UTC 2017

JOSM mám 2 vrstvy Digital Globe, a každá z nich má jinak aktuální data. V
Českých Budějovicích je vrstva "Standard" o něco než vrstva "Premium", ta
je ale má krásné rozlišení, takže ta je třeba pro mapování / kontrolu
vodorovného značení ideální. Ale při troše snahy to lze vyčíst i z té
vrstvy "Standard".
Nedokážu zjistit datum mapy přesně, ale pro orientaci, alespoň u nás podle
výstavby nových silnic:
vrstva Standard je datovaná zhruba únor - květen 2015, tedy u nás zhruba
stejně, jako mapy.cz a ortofoto. Vrstva Premium je cca z podzimu 2014.

Majka