[Talk-cz] [OpenStreetMap] Miroslav Suchý vyřešil jednu z vašich poznámek

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Květen 12 12:49:18 UTC 2017

Dne 11.5.2017 v 21:33 Karel Volný napsal(a):
> čusbus,
>
> jak doprčic udělám z bodu poznámky bod v mapě?
>
> když se přepnu na iD, tak mi zmizí
>
> is it just me or ... to se ten krám ani nedá donutit zobrazit souřadnice, když
> už neumí převést poznámku na bod?
>
> K.

Ahoj,

asi nedá. iD je hlavně _jednoduchý_ editor; zobrazovat více vrstev
najednou se mi moc nedařilo. Doporučil bych JOSM - tam sice note přímo
na bod nezkonvertuju, ale aspoň se a) dostanu k souřadnicím, i b) můžu
si zobrazit více vrstev naráz.

Vede k těm ruinám i nějaká pěšina, nebo je to úplně zarostlý a opuštěný?
http://www.openstreetmap.org/node/4848368158

Zdar,
Honza Piškvor Martinec