[Talk-cz] Cyklistický mapathon PrahouNaKole 15.května (toto pondělí)

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Květen 12 13:30:00 UTC 2017

Ahoj,

asi víte, že v pondělí pořádá Prahou Na Kole první cyklomapathon:
"Chcete pomoci s vytvářením nejpodrobnější cyklistické mapy Prahy?"
Na FB padl dotaz (V.Filler), "dorazí i někdo z OSM komunity, kdo by nás
případně informoval o novinkách ve stavu OSM, které je při zákresu cyklo
třeba respektovat?"

Nuže - jsou vůbec takové novinky? Skoro mám dojem, že velkým tahounem
českého cykloOSM je právě PnK, a kromě toho mi připadá, že je tenhle typ
tagování poměrně stabilní; možná JOSM má širší builtin bicycle_parking
presety, ale to je za poslední dobu medle všechno.

(Já se tam možná vyskytnu.)
Mapování zdar,
HPM