[Talk-cz] rozcestníky - verze

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Pondělí Květen 15 08:09:30 UTC 2017

ahoj,

měl bych dotaz - jak to dělat s verzováním? byl jsem ted o víkendu v
malenovicích - hotel bezruč a je tam tenhle rozcestník (viz příloha) v osm
je pod číslem FM266. Došlo asi v výměně cedulí (obsah je stejný). Mám
nahrát novou fotku?

A (pokud to tak funguje tak se omlouvám - nemám to ted jak vyzkouset)
nebylo by dobré, kdyby tam staré fotky zůstávaly? Vznikla by tak postupně
historie změn a podoby rozcestníků

Marek

po 15. 5. 2017 v 9:27 odesílatel Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>