[Talk-cz] Cyklistický mapathlon

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Květen 15 11:46:28 UTC 2017

Pokud se někdo zúčastní, bylo by možné napsat shrnutí ohledně způsobu
mapování cyklo infrastruktury, zvlášť nad rámec běžných informací?

Do Prahy se nedostanu, mám to trochu z ruky, navíc v práci končím v době,
kdy se bude začínat :)

Pokouším se mapovat infrastrukturu nad rámec těch několika oficiálních
městských cyklotras co tu máme, logické propojení a značení těch opatření
mimo ně a "rekreačních" tras tu zatím moc nefunguje.
Zrovna se mi podařilo zkontaktovat našeho koordinátora pro cyklodopravu v
Českých Budějovicích, takže se chci pokusit o získávání informací z
magistrátu apod., a souhlasu s jejich využitím pro mapování.

Prahou na kole funguje, takže za nelepší považuji opsat co jde...

Majka