[Talk-cz] Cyklistický mapathlon

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Květen 16 20:17:56 UTC 2017

No, sci-fi, přesně: ve významu "to je ale zajímavá představa hodná
spekulace;" ze současné Prahy, kde město vymýšlí úplný zákaz cyklistů v
centru a většinový názor je "každému automobilistovi pruhů dle potřeby,
každý dle svého motorového objemu, dálnici skrz každou čtvrť" to zní
opravdu hodně utopicky.

Abych nebyl úplně OT: Brouter ze využívat i v Locusu (určitě Pro, nevím,
zda Free); na dálkové routování to ale není moc praktický - mně to vždycky
timeoutuje.

Zdar,
HPM